Obchodní referenti

Náplň práce: administrativa nákupu, logistika.
Požadujeme vzdělání SŠ technického nebo ekonomického směru, organizační schopnosti, komunikativnost, příjemné vystupování.
Nabízíme zajímavou a samostatnou práci v přátelském kolektivu, motivační odměňování, další výhody dle výsledků.
Práce na plný nebo zkrácený úvazek.
Vhodné pro absolventy.
Životopisy prosím zasilejte na e-mail: prace@kas.cz, do subjektu prosím uveďte "Referentka nákupu"

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Vybíral
prace|kas#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti umění a kultury

Hradec KrálovéHradecká kulturní a vzdělávací
od 33 000 Kč

Obchodní referenti

Rožnov p. RadhoštěmKOH-I-NOOR RONAS s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Obchodní referenti

HodonínNutsman s.r.o.
22 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

ProstějovKAJA s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

LovosiceKOS WIRE EUROPE s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Obchodní referenti

OstrovVězeňská služba České republik
24 680 - 33 020 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.