Specialisté v oblasti logistiky

Beťáková Tereza, e-mail: betakova.t@allynintl.com

- Minimálně SŠ s maturitou, ideálně VŠ logistického směru
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Spolehlivost, pečlivost, důslednost a týmová spolupráce
- Zkušenosti a znalost s mezinárodní přepravou
- Výborný zákaznický servis
- Chuť učit se novým věcem, pozitivní přístup, smysl pro detail

Zaměstnanecké výhody: Stravenky, Multisport karta, Sick days, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojištění

Plat od:
35 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.09.2023
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Beťáková
betakova#t|allynintl#com






Podobné nabídky práce

Inženýři technologové, normovači v ostatních oborech

HodonínArimo spol. s r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PřerovAstron Buildings s.r.o.
30 000 - 42 000 Kč

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

KladnoVězeňská služba České republik
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

HodonínCosmotron Bohemia, s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?