Stavební údržbáři budov a inženýrských děl

Požadované dovednosti: Osvědčení o odborné způsobilosti k výkonu činností v elektrotechnice dle NV č. 194/2022 Sb., Elektrotechnik-§ 6 s praxí 5 let; Řidičský průkaz sk.B; Znalost práce na PC
Nabízené výhody: Práce u stabilní nadnárodní společnosti, příspěvek na dovolenou a Vánoce, příspěvek na dopravu, podnikové stravování, dovolená 25 dní + dovolená za odpracované roky, věrnostní a jubilejní odměny, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příjemné pracovní prostředí
Upřesňující informace: Manuální zručnost, schopnost týmové práce, flexibilita
Kontakt: Jana Růžičková (personalistka), tel.: 388 374 124 nebo 731 625 298,
e-mail: jana.ruzickova@vishay.com , https://jobs.vishay.com

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Růžičková
+420 388 374 124 , +420 731 625 298
jana#ruzickova|vishay#com






Podobné nabídky práce

Dělníci výkopových prací

Havlíčkův BrodSTAVAK spol. s r.o.
od 117 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

BrnoINGED building s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

BrnoStaves.cz, družstvo
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.