Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup dle dohody

Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele".

Co NABÍZÍME?
" pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod (po-pá)
" zázemí prosperující společnosti s letitou historií a nepřetržitým růstem
" jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
" zaměstnanecké výhody (notebook, mobil…)
" odpovídající platové ohodnocení

Co POŽADUJEME?
" SŠ/VŠ vzdělání (marketing a managment, účetnictví nebo realitní obchody výhodou)
" příjemné a seriózní vystupování
" velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
" uživatelská znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint, Outlook
" ráda pracovat a učit se novým věcem
" samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
" řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

NÁPLŇ PRÁCE, PRAVOMOCI A ZODPOVĚDNOSTI
" zajištění plynulého chodu kanceláře
" vedení běžné firemní agendy
" správa zakázek a jejich archivace
" telefonický i osobní kontakt s klienty (představení naší společnosti a našich služeb)
" domlouvání a realizace prohlídek nemovitostí
" příprava nájemních smluv
" komunikace s účetním oddělením
" práce s interním systémem, databází nemovitostí a klientů
" vkládání inzerátů nemovitostí na webové a facebookové stránky
" spolupráce při zpracování poptávek, kalkulací a dalších podkladů

Mzda 150 Kč - 200 Kč/ hod.

Kontakt na majitele firmy: Ing. Rostislav Guryča - 776 797 007

Plat od:
150 - 200 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Rostislav Guryča
776 797 007
guryca|g2reality#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceBiologické centrum AV ČR, v. v
30 000 - 38 000 Kč

Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceMateřská škola Sedmikráska, Že
10 650 - 14 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceAutocentrum Malý s.r.o.
od 23 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceAngel Invest s.r.o.
15 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceBohemian Reality s.r.o.
od 31 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

od 24 100 KčFrýdek-Místek Frigo - v.a.t. transport, s.r.

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

od 9 450 KčUherské Hradiště Bartoň a partner s.r.o.

Agenti dopravy a přepravy

40 000 - 45 000 KčPraha-západ Nippon express (deutschland) g

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

30 000 - 40 000 KčPraha Sens foods cz s.r.o.

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.