Číšníci a servírky

Pracovní místo zřízené pro osoby se zdravotním postižením (OZP)
Náplň práce:
- příprava teplých a studených pokrmů a nápojů
- obsluha jednoduchých zařízení pohostinského provozu
- obsluha návštěvníků kavárny, bistra
- obsluha externího cateringu
Požadujeme:
- zkušenosti s provozem kavárny, bistra
- výhodou vyučení v oboru
- pracovitost a pečlivost, manuální zručnost, vstřícnost při práci se zákazníky
- zkušenost práce s penězi
- pracovní místo určené pro osoby OZP (potvrzení o OZP)
Zkrácený pracovní úvazek (20 - 32 hodin týdně)
Osobní kontakt možný po předchozí telefonické domluvě.
Začleňování OZP: společnost je sociálním podnikem, zaměstnává více než 50 % zaměstnanců z řad OZP
Mzda, plat (hrubý): 110 - 115 Kč/hodina + odměny dle výkonu
Typ pracovního úvazku: HPP, zkrácený pracovní úvazek
Datum nástupu: srpen - září 2023 či později dle domluvy
Kontakt: Kamila Urbánková, mobil 725 755 069, email: kamila.urbankova@universium.cz

Plat od:
120 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kamila Urbánková
725 755 069
kamila#urbankova|universium#cz






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

LitoměřicePANCRATIUS, s.r.o.
20 000 - 24 000 Kč

Číšníci a servírky

OtrokoviceFrantišek Zatloukal
35 000 - 37 000 Kč

Číšníci a servírky

LitoměřicePANCRATIUS, s.r.o.
od 24 000 Kč

Číšníci a servírky

Uherské HradištěSPORT Stupava s.r.o.
od 150 Kč

Číšníci a servírky

ZnojmoHotel HAPPY STAR s.r.o.
od 35 000 Kč

Číšníci a servírky

Nový JičínJaroslav Balcárek
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.