Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Místo výkonu práce: Cheb a Odrava (firma DHL Solutions k.s.). Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Pá 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: práce ve skladu, expedice/kompletace zakázek. Nabízíme: týden dovolené navíc. Kontakt pro zájemce: osobně na adrese Grafton Recruitment s.r.o., Mánesova 19, Cheb ve dnech Út - Čt 8:00 - 17:00hod.

Plat od:
24 725 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.01.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dana Pajmová
601585007
dana#pajmova|grafton#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

TachovTraporeda work s.r.o.
od 24 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

Hradec KrálovéPrádelna Fišer s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

NáchodWIMEX s.r.o.
31 500 - 36 000 Kč

Řidiči autobusů, trolejbusů a tramvají

Mladá BoleslavLONDON AUTOMOTIVE, s.r.o.
od 25 000 Kč

Řidiči ostatních speciálních vozidel

Praha-západDEFBETON s.r.o.
od 20 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

OstravaMASTER SPORT s. r. o.
od 20 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?