Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Kontakt: Administrativa, tel.: +420 777 77 15 66, e-mail: info@pexpats.com

Upřesňující informace:

Náš startup - pexpats.com má v péči stovky klientů z celého světa, kteří se zde v České republice chtějí usadit, studovat nebo podnikat. Poskytujeme servis, který by ocenila i spousta z nás. Od registrací vozidel, přes víza až po živnostenské oprávnění.

Jelikož máme nejlepší ohlasy na trhu, tak klientů je stále více, a proto hledáme nový přírůstek do naší mladé party, který se o klienty bude nejen starat, ale bude je zastupovat před všemi různými úřady, a zároveň bude hlavním aktérem v komunikaci s řadou vládních organizací.


NÁPLŇ PRÁCE
Pracovní dobu budeš trávit v našem sídle na Praze 1, občas bude potřeba zajít na nějaký úřad, poštu nebo někam s klientem
- Administrativa - papírování je občas třeba, ale neboj, jsme hodně přes technologie, takže administrativa jen do únosné míry
- Klientský servis - klasické mailování a poskytování informací ve všech různých odvětví

V čem by měl náš kandidát excelovat?
- Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- Vyhovuje ti dynamické prostředí - žádná korporátní šeď a nuda
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Anglický jazyk na úrovni B2
- Český jazyk - formální korespondence písemně i po telefonu
- Nebojácnost a zodpovědnost - budeš zastupovat naše klienty, a to chce velkou míru empatie a schopnosti hledat řešení pro všechny typy překážek

Nemusíš se bát, že nemáš v tomto oboru žádné zkušenosti ani znalosti - vše tě moc rádi naučíme. :

Zaměstnanecké slevy:
- Pracovní číslo s neomezeným tarifem
- Zajímavý obor
- Dynamické prostředí
- Motivační ohodnocení
- Cenné zkušenosti
- MacBook


Plat od:
19 700 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Administrativa
+420 777 77 15 66
info|pexpats#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaEuro-Center Prague, s.r.o.
od 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaTK SUCCESS s.r.o.
od 25 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?