Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Náplň práce:
- výroba pizzy, bulek a gyrosu

Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pan Alisan Dželadini
- telefonicky na čísle +420 776 113 550;
- osobně na adrese místa výkonu práce

Místo výkonu práce: Alisan Dželadini, Wilsonova č.p. 2933/2b, 750 02 Přerov 2

Plat od:
21 300 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2017
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alisan Dželadini
776 113 550


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

KroměřížRestaurace Stop Chropyně, s.r.
od 150 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrahaMegablast s.r.o.
od 21 800 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

OlomoucZákladní škola Štěpánov,okres
od 10 650 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrachaticeAPEX gaming EUROPE a.s.
od 57 800 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TáborFITT cz s.r.o.
160 - 220 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrachaticeAPEX gaming EUROPE a.s.
od 38 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?