Pracovníci ostrahy, strážní

-první kontatk se zaměstnavatelem: Jitka Gebauerová,nabor.sekuro@gmail.com,734514315 v době od 9,00-14,00 hod.

Po dohodě nástup možný ihned.

Požadujeme :
Věk nad 18 let, trestní bezúhonnost, fyzickou zdatnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu,základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem.
Potravinářský průkaz, praxe a certifikát strážného výhodou.

Náplň práce:
Pochůzky po prodejně, kamerový monitoring, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou, zajištění ostrahy a ochrany majetku a osob, kontrola zabezpečení zboží před krádeží- čipování zboží.
Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost.

Nabízíme:
Práci na denní směny, 6h, 8h nebo 12h, nastavení pracovního fondu dle dohody s managerem.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení pracovního poměru.
Práce na HPP a DPP, možnost profesního růstu do mobilního autotýmu.
Možnost vyplácení zálohy na mzdu, zprostředkování certifikátu strážného, interní školení.
Vhodné také pro osoby s OZZ, OZP s invaliditou 1. a 2. stupně, nesmí se však týkat pohybového ústrojí.

Pro informaci ohledně pracovního místa volat na níže uvedený telefon. Nechodit na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
Kontakt tel. 734 514 315. Po - Pá od 10.00 - 16. 00 hod. Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na mail: nabor.sekuro@gmail.com, nezapomeňte přiložit platné tel. číslo a svou emailovou adresu.

Plat od:
120 - 125 Kč
Pracoviště:
Mníšek pod Brdy
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Gebauerová
734514315
nabor#sekuro|gmail#com







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?