Lakýrníci a natěrači kovů, kovových výrobků

JEDNÁ SE O AGENTURNÍ ZAMĚSTNÁNÍ - zaměstnavatelem je pracovní agentura Smart Work Logistics s.r.o.
Pracovní poměr na dobu určitou (do 30.6.2024).
Místo výkonu práce: Ammann Czech Republic a.s., Nové Město nad Metují.

Náplň práce: lakýrnické práce ve strojírenství - příprava povrchů ke stříkání, broušení, tmelení, natírání, stříkání ploch s nároky na jakost.

Požadavky: zdravotní způsobilost - fyzická zdatnost /břemena 20 kg/; práce ve výšce 1,5 až 10 m; obsluha jeřábů, zdvihacích ramen, vazač. práce - schopnost proškolení; samostatnost; solidnost; pracovitost; morálka; spolehlivost; manuální zručnost; vysoké pracovní nasazení; základní orientace ve strojírenské výrobě /čtení výkresů/.

Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu do 38 Kč/den.

Kontakt telefonicky v pracovní dny od 08:00 hod. do 10:00 hod. - pan Horvat Ivan, tel.: 737 846 339.

Plat od:
31 400 Kč
Pracoviště:
Nové Město n. Metují
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Malíř/natěrač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivan Horvat
737 846 339 (v prac. dnech od 08:00 do 10:00 hod.)


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Kvalifikovaní stavební dělníci hlavní stavební výroby

BrnoPozemstav Brno, akciová společ
od 21 300 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pracovníci ostrahy, strážní

od 23 400 KčZlín Synot gastro slovakia s.r.o.,

Číšníci a servírky

od 25 000 KčZnojmo Palasino group, a.s.

Krupiéři

19 700 - 35 000 KčPraha Strike gold, s.r.o.

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?