Řídící pracovníci v oblasti úklidu

Berendová Jana Mgr., tel.: 770 117 936

Organizace práce v týmu, přidělování a rozdělování práce 1-2 podřízeným pracovníkům, úklid a údržba prostor - domů, komerčních prostor aj.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, volná jízdenka mhd

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.05.2023
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Berendová
770 117 936


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaPemax servis s.r.o.
35 000 - 39 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaFingarant s.r.o.
65 012 - 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaARTHURINVEST s.r.o.
od 32 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?