Možnost trvalé práce z home-office.Znalost českého jazyka není podmínkou. Komunikace v angličtině je dostačující.Náplň práce:- Přijímání vyhodnocených nabídek od kolegy a objednávání materiálů a služeb- Sledování dodávek a koordinace s dodavateli, aby byly dodávky včas a v souladu s kvalitou a specifikacemi- Hodnocení dodavatelů a vyhledávání nových dodavatelů, kteří mohou být pro firmu užiteční- Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními, aby se zajistilo, že jsou materiály a služby objednávány v souladu s potřebami firmy- Aktivní podílení se na inovacích v oblasti nákupu a využívání moderních technologiíPožadujeme: - Zkušenosti v oblasti nákupu a zásobování, přednostně ve výrobním průmyslu- Schopnost pracovat pod tlakem a plánovat svou práci v souladu s termíny dodávek- Schopnost vyjednávat a spolupracovat s dodavateli a ostatními odděleními- Vynikající organizační a komunikační schopnosti- Znalost práce s MS Office a ERP systémyNabízíme: - Možnost kariérního růstu v oblasti nákupu- podporu profesionálního týmu odborníků - zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti- odpovídající finanční ohodnocení- příjemné pracovní prostředí- podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu- mobilní telefon, notebookVýhody: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace.První kontakt možný e-mailem či telefonicky Po-Pá 8:00-16:00