Vedoucí úředníků v logistice

manuální zručnost,zodpovědnost,flexibilita,zkušenost s vedením týmu,plánování směn,znalost MS Office,základní obchodní znalost,znalost procesů a zkušenosti v oblasti logistiky
kontakt:
Průšková Jana Bc., tel.: 372 482 029, e-mail: jana.pruskova@loxxess.com
Sassmannová Pavlína, tel.: 372 480 174, e-mail: pavlina.sassmannova@loxxess.com

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jana Průšková
+420 773 155 026
jana#pruskova|loxxess#com






Podobné nabídky práce

Úředníci ve skladech

KopřivniceKOVOK KOPŘIVNICE, s. r. o.
24 000 - 28 000 Kč

Úředníci ve skladech

ZlínAgama PRO s.r.o.
od 23 500 Kč

Pomocní pracovníci obchodního provozu

PrahaSHUN TAI s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocní skladníci

Mladá BoleslavMagna Automotive (CZ) s.r.o.
24 800 - 29 600 Kč

Úředníci ve skladech

Kutná HoraKOOPERATIVA vod družstvo
30 000 - 40 000 Kč

Vedoucí úředníků v logistice

TáborFriall s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?