Pracovníci v oblasti ochrany a ostrahy

MANAGER/-KA PRO OSTRAHU VRÁTNIC A OBJEKTŮ (pouze OZP)

Náplň práce:
- jednání s klienty, kontroly, zajišťování směn, nábor nových zaměstnanců, sjednávání nových zakázek,
- návoz zaměstnanců na pracoviště, služební cesty.

Práce je vyhrazena jen pro OZP.
5 hod./den.

Další požadavky:
- samostatnost, spolehlivost, ochotu cestovat, pracovat i o víkendech
- řidičský průkaz skupiny B, řízení osobních automobilů

Nabízíme:
- k dispozici služební automobil, telefon, flexibilní pracovní doba

HLÁSIT SE:
- Andrea Vaněrová, Silvie Dvořáková, POUZE telefonicky 605 599 731 (8:00-15:00), nebo e-mailem personalmmsec@seznam.cz , kontaktní osoba se na pracovišti nenachází.







Plat od:
13 629 Kč
Pracoviště:
Litvínov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Hasič
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Vaněrková
605 599 731
personalmmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Příslušníci operačních středisek hzs čr

PrahaHasičský záchranný sbor hlavní
36 890 - 51 720 Kč

Hasiči podnikových sborů

BřeclavFosfa a.s.
28 000 - 32 000 Kč

Pracovníci v oblasti ochrany a ostrahy

PrahaMark2 Corporation Czech a.s.
127 - 140 Kč

Příslušníci v jednotkách požární ochrany hzs čr

TáborHasičský záchranný sbor Jihoče
od 33 000 Kč

Příslušníci v jednotkách požární ochrany hzs čr

Ústí nad LabemHasičský záchranný sbor Ústeck
37 380 - 49 730 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?