Ostatní uklízeči a pomocníci

Místo výkonu práce: Bílinská č.p. 3490/6, Ústí nad Labem.
Náplň práce: jedná se o úklid v obchodním centru, tzn. úklid pasáže, sociálních zařízení a jídelny. Úklid, jak se strojem (malý ruční stroj, který se tlačí před sebou), tak ručním úklidem.
Požadujeme: základní vzdělání.
Nabízíme: mzdu 16800.-Kč.
Kontakt: telefonicky.

Plat od:
16 800 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2022
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anna Svatošová
770170891
anna#svatosova|ssi#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

KarvináMaAnBa Plus s.r.o.
od 118 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

VyškovČeskomoravská Bezpečnostní Age
od 150 Kč

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

TachovCentrum sociálních služeb Tach
18 900 - 24 230 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PardubiceKrajská knihovna v Pardubicích
od 9 450 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PrahaHotel Evropa Praha, s.r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Seřizovači a obsluha obráběcích strojů (kromě dřevoobráběcích)

od 30 000 KčÚstí nad Orlicí Šimůnek, s.r.o.

Taxikáři osobních a malých dodávkových automobilů

od 20 000 KčKroměříž Mini bangladesh s.r.o.

Odborní pracovníci v sociální oblasti

24 000 - 26 000 KčKralupy n. Vltavou Charita kralupy nad vltavou

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

42 200 - 44 200 KčOstrava Armáda spásy v české republice

Ostatní lékaři specialisté

od 40 204 KčÚstí nad Labem Krajská zdravotní, a.s.

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?