Prodavači v prodejnách

C04 z:24/3/2023 a:5/12/2023
Pracovní náplň:
- pultový prodej, doplňování zboží, oceňování zboží.
Požadujeme:
- pracovní nasazení, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a příjemné vystupování
- ochotu pracovati i o víkendech.
Nabízíme:
- zaučení na místě v provozu, praxe není podmínkou
- možnost osobního ohodnocení, prémie.
Kontakt osobně v místě provozovny, e-mailem, telefonicky.

Plat od:
130 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.12.2023
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zdeňka Kohutová
777 687 853 (8:00-16:00 hod.)
celadenska#hruska|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači v prodejnách

PrahaBRANDTL, s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

MostTURBO PIZZA, s.r.o.
od 27 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

KarvináSlezské uzeniny, s.r.o.
od 22 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

ŠternberkRABBIT Trhový Štěpánov a.s.
od 130 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?