Specialisté v oblasti účetnictví

Požadavky
Angličtina a hindština
Znalost dodržování předpisů v oblasti účetnictví v Indii
Vedení účetnictví společností skupiny po celém světě, jako jsou:
Znalosti
- Účtování mzdového deníku světových poboček společnost, bankovních plateb a mezipodnikových plateb
- Distribuce přijatých faktur příslušnému vedoucímu ke schválení a rozúčtování nákladů
- Kontrola obsahu přijatých faktur, komunikace s dodavateli pro opravy faktur
- Příprava BS odsouhlasení včetně intercomany BS, PL odsouhlasení
- Účtování dle požadavků supervisora a CFO
První kontakt: e-mailem

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Benešov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2022
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristyna Syrovatkova
kristyna#syrovatkova|got#international






Podobné nabídky práce

Hlavní účetní

VsetínAGROTECH, spol. s r. o.
33 000 - 37 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 40 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

PrahaLAFE Prague s.r.o.
od 65 100 Kč

Hlavní účetní

Jindřichův HradecRudolf Koller spol. s r.o.
45 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

OlomoucMOTO MORAVA s.r.o.
od 50 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

LitoměřiceGabriel s.r.o.
33 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.