Praktické sestry

Jedná se pouze o denní směny (kr a dl. týden). Praktická sestra garantuje odbornou zdravotní péči klientům našeho domova, vede zdravotnickou dokumentaci uživatelů, poskytuje ošetřovatelskou péči, komunikuje s rodinami našich klientů, úzce spolupracuje s personálem přímé péče. Připravuje a podává léky, odběry biologického materiálu, ošetřovatelská rehabilitace. Požadované vzdělání praktická sestra, organizační schopnosti, empatie a pozitivní vztah k seniorům, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Jedná se o smysluplnou práci s důrazem na důstojnost člověka se stejně smýšlejícím týmem.
Zaměstnanecké výhody - závodní stravování odborné vzdělávání, příjemné nové prostředí a kolektiv, příspěvek na dovolenou, pracovní poměr ve stabilní společnosti.
Hlásit se osobně pouze Středa 8 - 12 hod. nebo telefonicky 7-15 hod.

Plat od:
41 000 Kč
Pracoviště:
Teplice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lada Horová DiS.
777665557
uctarna#hz|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?