Řídící pracovníci v restauracích

Do rozvíjejícího gastro provozu hledáme manažera kontroly kvality potravin.
Požadujeme dobrou znalost vietnamského jazyka.
Jedná se o zodpovědnou práci - kvalita je u nás na prvním místě.
Zkušenost v oboru výhodou, ne však podmínkou.

Plat od:
65 012 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
30.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer hotelu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
1. kontakt e-mailem
taolami97|gmail#com







Prohlédnuté pracovní nabídky

Brusiči nástrojů a kovů

od 19 500 KčNymburk Bmm company s.r.o.

Zámečníci strojů

od 26 000 KčPlzeň It bohemia, spol. s r.o.

Řidiči silničních úklidových vozidel

od 32 524 KčPlzeň-jih Západočeské komunální služby a

Montážní dělníci mechanických zařízení

od 23 000 KčBrno Daikin device czech republic s

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?