Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Co tě u nás čeká?
o Rozvoj prodeje a distribuce vybrané technologie a s tím spojených služeb v ČR (důraz na AWS)
o Produktový management, specifikace produktů a služeb, případové studie, vývoj produktu, cenotvorba
o Aktivní hledání nových příležitostí
o Koordinace s technickým a obchodním oddělením
o Osvěta trhu i kolegů včetně vzdělávání
o Přímá podpora obchodníků v pre-sales fázi
o Příprava prezentací, vystupování na konferencích, vedení školení, generování a správa příležitostí, PR aktivity
o Komunikace a koordinace s dodavateli/výrobci
o Řízení marketingových aktivit a fondů

Co bys měl umět a znát?
o proaktivita, obchodní agresivita, touha vítězit
o schopnost učit se nové věci, produkty, služby a přemýšlet v souvislostech
o aktivní zájem o IT technologie a CLOUD technologie
o profesionální schopnosti ve všech fázích obchodního případu
o chuť získat nové zákazníky a potkávat nové lidi
o emoční inteligence, schopnost naslouchat potřebám a vést jednání s klienty
o schopnost pracovat samostatně s vysokou vnitřní motivací
o dobrá znalost anglického jazyka a prezentačních dovedností
o znalost AWS/Azure výhodou


Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál, AJ, Multisport karta, Roční kupon na MHD nebo Firemní automobil, 20 dnů dovolené, Sick day, Vouchery na dentální hygienu

Plat od:
40 000 - 70 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2022
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Barbora Glöcknerová
barbora#glocknerova|alef#com







Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.