Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Co tě u nás čeká?
o Pravidelná každodenní komunikace s partnery (email, telefon, osobní schůzky).
o Pravidelná komunikace s celým CISCO teamem v daném segmentu.
o Návrh promo akcí pro svěřený segment, jejich realizace a vyhodnocení.
o Spolupráce na organizaci akcí a aktivit pro podporu prodeje.
o Správa kontaktů a poštovních skupin, kampaní v Informačním systému.
o Zpracovávání nabídek a objednávek od zákazníků.
o Aktivní sledování činností konkurence (web, CISCO).
Co bys měl umět a znát?
o SŠ / VŠ vzdělání
o Schopnost pochopit všechny fáze obchodního případu - schopnost komunikovat jak uvnitř firmy, tak s dodavatelem a se zákazníky, schopnost improvizovat a zároveň pracovat systematicky. Organizační schopnosti pro tvorbu systému, definici procesů.
o Schopnost pochopit podmínky kontraktu v oblasti IT a jejich následné plnění, schopnost udržet a rozvíjet obchodní vztah.
o Schopnost samostatné i týmové práce.
o Schopnost pracovat se stálým nasazením, dovést věci do realizovatelného stavu.
o Osobnost považující stres za přirozenou součást dosahování náročných cílů, přímočará a zároveň pozorná v obchodní komunikaci, důrazná při prosazování změn. Respekt pro týmovou práci, schopnosti a potenciál kolegů na všech úrovních. Vysoká míra osobní odvahy a motivace uspět
o Loajalita k firmě.
o Plynulá znalost českého jazyka
o Základní znalost angličtiny
o Práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Share Point, apod.


Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál, AJ, Multisport karta, Roční kupon na MHD nebo Firemní automobil, 20 dnů dovolené, Sick day, Vouchery na dentální hygienu

Plat od:
40 000 - 70 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2022
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Barbora Glöcknerová
barbora#glocknerova|alef#com







Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?