Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků

Vedoucí týmu ANG inženýrů Q v oblasti CRR Rail, PCV, PLV, FRL
- odpovědný za VQP a VQS v projektech inovací, vývoje a změn s ohledem na funkce produktu a technické požadavky na produkt
- je technickou kontaktní osobou dodavatele pro preventivně kvalitní práci
- implementace procesní akceptace a odpovědnosti za uvolnění výrobního procesu
- je členem SE týmu s konečným rozhodovacím mandátem pro externí VQP/VQS
- podpora PPS v zastřešujících otázkách (např.: práce s náklady, srovnávací aktivity, vývoj technologií)
- koordinace a vyhodnocování speciálních funkcí interaktivně mezi týmem SE a dodavatelem
Požadavky:
- min.bakalářské vzdělání technického zaměření
- zkušenosti z automotive, zkušenosti z kvality
- zkušenosti z asijských trhů
- anglický jazyk
První kontakt e-mailem.

Plat od:
60 530 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Gabriela Sedláková
gabriela#sedlakova|cz#bosch#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovníků informačních služeb

TrutnovKASPER KOVO s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.