Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Náplň práce:
1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele
2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání
3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností
4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd.
5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty
6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána;
7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích
8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mailem
9. Komunikuje s dalšími obchodními partnery společnosti a pobočkami v zahraničí
10. Vytváření různých přehledů / databází / reportů v čínském jazyce pro mateřskou společnost
11. Další ad-hoc úkoly od vedení a další potřebné úkoly

Požadavky:
- Jazykové požadavky - znalost čínštiny slovem i písmem nutná, jedná se o práci pro čínské zákazníky společnosti a reporting mateřské společnosti, plynulá angličtina výhodou
- Min. pětiletá pracovní praxe výhodou
- Pokročilé komunikační a koordinační schopnosti, práce pod tlakem, svědomitost a odpovědnost

Výhody:
- Stravenky, další bonusy dle osobní dohody

Pracovní místo bude obsazeno v rámci programu Vysoce kvalifikovaný zaměstnanec

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.01.2021
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Shang Xuan
sari#shang|eucccgroup#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 35 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Obsluha zemních a příbuzných strojů

od 22 000 KčPraha Metrostav tbr a.s.

Uklízeči a pomocníci v domácnostech (kromě hospodyní)

od 18 900 KčMladá Boleslav Barbora bártová

Všeobecní administrativní pracovníci

od 21 800 KčBrno Optima board, s.r.o.

Účetní všeobecní

21 800 - 24 000 KčPraha Pearl harmony s.r.o.

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?