Řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

Místo výkonu práce Prokopova č.p. 2859/7, Praha 3. Prvotní kontakt emailem natalia.loktionova1993@gmail.com Hledáme zkušeného projektoveho manažera • Zkušenost s plánováním komplexních IT projektů (finanční náročnost, časový harmonogram, personální obsazení projektu atd.) • Znalost principů projektového řízení. • Výborné komunikační a prezentační dovednosti. Vyborná znalost Ruštiny a Angličtiny, němčina vyhodou Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba, mobilní telefon, notebook, bonusy podle dosažených výsledků

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Prohlédnuté pracovní nabídky

Mechanici a opraváři osobních automobilů

30 000 - 50 000 KčTrutnov Chalupa motors s.r.o.

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?