Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Administrativní podpora vedení společnosti
Samostatné řešení dílčích úkolů
Koordinace aktivit souvisejících se schůzkami, zajišťování a příprava jednacích místností, podpora zajišťování běžného chodu kanceláře
Vyřizování telefonických hovorů, pošty, sjednávání schůzek
Zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu, Excelu, PowerPointu
Zajišťování cestovních záležitostí (letenky, rezervace hotelů, apod.)
Spolupráce s personálním a účetním oddělením
Požadavky:
Profesionální vystupování, zodpovědnost a spolehlivost
Schopnost samostatného rozhodování
Flexibilita, samostatnost a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů
Dobrá znalost PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Ochota učit se novým věcem
Znalost ruštiny (denní komunikace s kanceláří v Rusku)
Loajalita, trestní bezúhonnost

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2021
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing Anton Golikov
financesyouthtime|gmail#org






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

HavířovMateřská škola Havířov-Šumbark
17 800 - 23 600 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?