Obchodní náměstci (ředitelé)

OBCHODNÍ NÁMĚSTEK / NÁMĚSTKYNĚ ŘEDITELE
CZ-ISCO 12211 Obchodní náměstci (ředitelé)

- PP na dobu určitou, nástup 1.10.2019, ukončení 30.9.2020 flexibilní pracovní doba
- Náplň práce: prodej sortimentu zemědělské techniky Gomselmaš, budování evropské sítě obchodního zastoupení
- Požadujeme: dobrá znalost tuzemského i EU trhu se zemědělskou technikou, znalost AJ slovem i písmem, Běloruština a Ruština slovem i písmem, ŘP B, znalost práce na PC,možnost dlouhodobých pracovních cest po EU i mimo EU, předchozí práce v mezinárodních společnostech výhodou
- Nabízíme: mobil, PC, později os. vozidlo
- Životopis zasílejte na e-mail: gomselmash.cz@gmail.com (p. Škaryd)

Plat od:
37 000 - 55 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2019
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michal Škaryd
495 436 956
info|gomselmash#eu






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

PrahaJNTL Consumer Health (Czech Re
od 185 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.