Pekaři

Nabízíme: práci na 12h směny v režimu krátký/ dlouhý týden, stabilní rozvrh směn, nástup ihned nebo dohodou, pracoviště v Kladně, perspektivní zaměstnání, stabilní pracovní místo.

Požadujeme: především dobrý zdravotní stav (práce ve stoje), manuální zručnost a znalost základních počtů.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na e-mail: v.sedlackova@llbg.com nebo nás kontaktujte na telefonu 800 180 002 a domluvte si osobní schůzku.

Plat od:
22 500 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Cukrář
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Moravcová
800 180 002
t#moravcova|llbg#com







Prohlédnuté pracovní nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci

od 22 000 KčPraha Investing bau prague s.r.o.

Odborní účetní všeobecní

18 000 - 26 000 KčStudénka Msv metal studénka, a.s.

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.