Specialisté

Náplň práce a zodpovednosti:
o Zodpovedá za prevádzku, správu a rozvoj CRM systému ASSA ABLOY
o Sleduje a vyhodnocuje funkčnosť a performance CRM systému
o Zbiera rozvojové požiadavky zo strany užívateľov CRM systému a pomáha definovať rozvojové technické požiadavky na CRM
o Poskytuje podporu koncovým užívateľom systému a rieši užívateľské problémy a funkčných bug-ov (poskytovanie L1 a L2 podpory užívateľom)
o Rieši prípadnú integráciu CRM na ďalšie systémy
o Pripravuje návrhy na rozvoj a optimalizáciu CRM systému
o Plánuje, testuje a hodnotí implementáciu rozvojových technických iniciatív CRM systému
o Komunikuje s obchodnými tímami s cieľom rozvoja a podpory využívania CRM systému naprieč CSH regiónom
o Spolupracuje na projektoch súvisiacich so systémom CRM

Spolupracujúce oddelenia:
o Obchodné oddelenia SK/CZ/HU
o EMEA CRM tím

Znalosti, schopnosti a vedomosti:
o Schopnosť koordinovať požiadavky interných spolupracovníkov
o Štruktúrovaný a systematický prístup k práci
o Logické myslenie
o Zmysel pre detail

Vzdelanie, pracovné skúsenosti a osobnostné vlastnosti:
o Min. SŠ technického zamerania
o Znalosť Microsoft Dynamics 365 (CRM) výhodou
o Vodičské oprávnenie typ B
o Pokročilá znalosť MS Office
o Znalosť anglického jazyka - min. úroveň B2

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnu dovolené; příspěvek na stravování; roční bonus ve výši 10%, home office, mobilní telefon a notebook na soukromé účely, ovocný den

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2021
Obor a Profese:
Specialisté
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristína Kažimírová
+421 905 301 531
kristina#kazimirova|assaabloy#com







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?