Konzultant SAP HR modulu (6431)

Pro zahraniční výrobní a vývojovou společnost s pobočkou v Brně obsazujeme pozici SAP HR konzultanta. Hlavní náplní pozice bude: - aktivní účast na roll-out projektech a implementace HR modulu na zahraničních pobočkách společnosti - zodpovědnost za správnou integraci a implementaci dané části včetně procesů, analýzy, konfigurace a testování - spoluúčast při analýze a tvorbě nových řešení v oblasti SAP a kooperujících systémech - školení a poskytování technické podpory klíčovým a koncovým uživatelům - aplikace korporátních standardů a návrhy na zlepšování procesů - tvorba související dokumentace (funkční specifikace, dokumentace pro konfiguraci, školící materiály atp.) - vedení malého týmu SAP HR key userů - práce v mezinárodních virtuálních týmech, příležitostné cestování na pobočky společnosti Požadavky: - velmi dobrá znalost SAP modulu HR na úrovni customizace a implementace - dobrá znalost personálních procesů - znalost konfigurace modulu HR (výhodou znalost payroll, PA, Time Management) - zkušenosti s realizací mezinárodních SAP projektů - dobrá komunikativní znalost AJ (výhodou znalost NJ) - alespoň 2 roky zkušeností na pozici SAP HR konzultanta - výhodou praxe s vedením menšího týmu - SŠ/VŠ vzdělání - výhodou řidičský průkaz sk. B - dobré komunikační a analytické schopnosti, zákaznický přístup, ochota cestovat do zahraničí (cca 25 % času), flexibilita Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - atraktivní platové ohodnocení (dle zkušeností) a kvartální odměny - jiné výhody: 13. plat, roční odměny vázané na splnění cílů, 6 týdnů dovolené, penzijní připojištění, bezúročné půjčky, pružná pracovní doba, jazykové kurzy, notebook, mobil atd. Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?