Odborní asistenti v administrativě

1. kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 731 501 244, e-mail: petr.pavlita@real-expert.info

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Pavlita
731 501 244
petr#pavlita|real-expert#info






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
31 000 - 32 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

od 26 500 KčJindřichův Hradec Kateřina havlová

Ostatní pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

25 000 - 28 000 KčPřerov Ventures systems s.r.o.

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

od 28 000 KčOpava Jiřina šindelářová

Elektromechanici

od 29 000 KčSokolov Svatavské strojírny s.r.o.

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.