Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů Specialista/ka dávek SSP a dávek PP (ID 11004660) - zástup za DNP Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci Kontaktní pracoviště Prostějov Oddělení SSP a dávek pěstounské péče nám. Spojenců 2632/13 796 01 Prostějov Hlavní náplň činnosti: -zajišťování agendy státní sociální podpory a dávek pěstounské péče -vedení správního řízení -poskytování základního poradenství -jednání s klienty Kvalifikační a další požadavky: -ukončené SŠ vzdělání s maturitní zkouškou -dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel) -dpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost -odolnost proti stresu Pracovní podmínky: -platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy -pružná pracovní doba - plný úvazek -předpokládaný nástup ihned případně od 15. května 2024 -pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost) Zaměstnanecké výhody: -5 týdnů dovolené -5 dní indispozičního volna (sick days) -1 den volna na vyřízení osobních záležitostí -stravenkový paušál -příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb -odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. května 2024 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?