Úředníci v oblasti daní

[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Charakteristika činnosti: Pracovník Oddělení kontrolního: - Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Systémově zajišťuje a koordinuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, v rozsahu svěřené působnosti. - Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení. - V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty. - Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. - Předává ze své činnosti podklady k vyměření či doměření daně příslušnému útvaru. - Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly. Požadujeme: - vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek) - ŘP sk. B výhodou - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost - schopnost jednání s lidmi - znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů Nabízíme: - místo výkonu: Děčín - platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 3.6.2024 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - motivační ohodnocení - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program K předložení: Přihlášk

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

LiberecGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Ústí nad LabemÚstecký kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.