Všeobecní administrativní pracovníci

Otevíráme dveře nové pobočky Partners Banky v Brně na Lesné a vy můžete být u toho.
Čeká vás práce v dynamickém týmu, udržování a rozšiřování pozitivních obchodních vztahů s klienty a obchodními partnery, možnost kariérního a příjmového růstu, rozvoj manažerských a obchodních dovedností, komplexní vzdělávání ve finančních sektorech - bankovnictví, pojišťovnictví, investice, penze

výsluha, flexibilní pracovní doba, možnost home office, multisportka

Plat od:
30 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Věžníková K.
602344252
pm#veznikova|partners#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NáchodZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 988 - 13 313 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠumperkMěsto Mohelnice
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KrnovZVOSKA s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaA.D.M. Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?