Všeobecní administrativní pracovníci

Charakteristika pozice:
- zajišťuje kompletní agendu týkající se zasedání zastupitelstva městské části a schůzí rady městské části, k tomu soustřeďuje materiály, které tyto orgány budou projednávat, provádí jejich kontrolu a zajišťuje jejich včasnou distribuci. Vyhotovuje zápisy ze zasedání ZMČ a RMČ a zajišťuje jejich distribuci apod.,
- zhotovuje záznamy z jednání u starosty, sleduje plnění termínů z porad starosty, zhotovuje záznamy z jednání neuvolněných místostarostů,
- zastupuje pracovnice sekretariátu tajemníka a starosty,
- spolupracuje s výbory ZMČ a komisemi RM,
- zajišťuje agendu krizového řízení.

Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 8. platová třída + možnost osobního příplatku + možnost odměn.

Více informací a přihlášku do výběrového řízení naleznete zde: https://www.kralovopole.brno.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-28518/p1=95615

home office, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, sociální fond, možnost trvalého vzdělávání

Plat od:
20 130 - 29 520 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Königová
541 588 242
konigova|krpole#brno#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LitoměřiceMgr. Lucie Jursíková Brožková
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Karlovy VaryINTERALL CZ s.r.o.
od 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceOKRESNÍ SOUD V TEPLICÍCH
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nový JičínSTK Roman Kučera s.r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínRIGUM, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.