Odborní pracovníci hospodářské správy

1. kontakt E-MAILEM: palicova@sbdnh.cz
Požadavky: pokročilá znalost práce na PC (MS Office-Word, Excel, Outlook)
Náplň práce: evidence a zpracování změn vlastníků/nájemců. Zpracování měsíčních sestav vlastníků a družstevníků. Vedení agendy členství v SBD NH. Komunikace s družstevníky a vlastníky ohledně evidence a správy bytových jednotek

Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, po 1 roce pracovní smlouva na dobu neurčitou, závodní stravování, příspěvek na životní pojištění, 10 % měsíční prémie, 5 týdnů dovolené, 1 týden zdravotní dovolené

Vhodné i pro absolventy

Plat od:
24 500 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Renáta Palicová
596 763 003
palicova|sbdnh#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?