Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

POŽADAVKY: vzdělání nerozhoduje, možnost dopravit se do zaměstnání i o víkendu, spolehlivost, pracovitost, samostatnost, komunikativnost, schopnost týmové práce, POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou - zástup za nemoc, nástup možný dle dohody, pracovní doba od 6:30 do 15:00 hod. ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: práce ve stabilní organizaci, po zapracování osobní ohodnocení, mimořádné odměny, 25 dní dovolené, příspěvek na závodní stravování KONTAKT: Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem, kvalifikační doklady a souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení doručte na e-mail: alice.cervenakova@domovhvezda.cz, Bc. Alice Červenáková, tel. 517 321 102.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

VyškovHabrovanský zámek, příspěvková
19 800 - 21 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VyškovJASPA Servis s.r.o.
od 10 200 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

VyškovSOLLUS NÁBYTEK, s.r.o.
od 120 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VyškovSOLLUS NÁBYTEK, s.r.o.
od 120 Kč




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.