Odborní profesní poradci služeb zaměstnanosti
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Realizace aktivit pro cílovou skupinu, aktivní účast na pracovních veletrzích vč. přípravy věcného obsahu. Spolupráce v roli konzultantů na rozvoji individualizovaných služeb zaměstnanosti. Poskytování individuálních a poradenských služeb sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility ve vymezené územní působnosti. Provádění aktivního náboru a výběru uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupráce se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU. Vzájemná spolupráce s ostatními poradci EURES v regionech při realizaci klíčových aktivit. Aktivní spolupráce s evropskými iniciativami a sociálními partnery na regionální i evropské úrovni při podpoře pracovní mobility, tvorbě metodických materiálů a podílení se na tvorbě návrhů na změny v nové metodice dle konkrétních příkladů z praxe. Zastupování EURES ČR, ÚP ČR a českých zaměstnavatelů na regionálních a zahraničních veletrzích práce a vzdělávání. Účast jako cílová skupina na vzdělávacích aktivitách zaměřených na získání a osvojení si poznatků nových okruhů poskytovaných informací. Spolupodílení se na odborné tvorbě a realizaci komunikační strategie pro zefektivnění služeb EURES, účast na veletrzích práce a dalších aktivitách souvisejících s podporou a prezentací služeb EURES, a to jak na území ČR, tak v zahraničí, odborná spolupráce na přípravě letáků z veletrhů apod. Spolupráce na vypracování analýzy dostupných nástrojů a navržení vhodného nástroje komunikace (interní platformy) ÚP ČR a MPSV. Odborná spolupráce na tvorbě obsahu mobilní aplikace, revizi informačních zdrojů resortu v oblasti pracovní migrace a na zefektivnění komunikace v rámci interní platformy. Odborná spolupráce na praktické úrovni v rozvíjení přeshraniční spolupráce a odborná spolupráce na přípravě letáků k akcím, odborná příprava prezentací z poradenských dnů apod.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. VŠ bakalářské vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační dovednosti
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 2. května 2024, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.