Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a následujícího zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkolům
- bezúhonnost
- ovládání českého jazyka
Požadavky uchazeče:
- úplné středoškolské vzdělání
- praxe ve veřejné správě výhodou
- uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
- vysoká pečlivost, důslednost, schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- zvláštní odborná způsobilost v oblasti dopravy a silničního hospodářství výhodou
Pracovní náplň:
- výkon státní správy a samosprávy na úseku dopravy a silničního hospodářství
- zpracování dokumentů objednávek, dodavatelských smluv, evidence dokumentů v registru smluv, kontrola jejich věcné a cenové správnosti a úplnosti dokladů k uzavření smluv
- znalost a orientace v systému katastru nemovitostí a pasportu komunikací
- výkon samostatné působnosti se zaměřením na pořádek a čistotu městského obvodu
- správa a údržba městského zařízení obvodu
- podklady a příprava stanovisek pro vyjádření ke stavbám v rámci územního či stavebního řízení
- příprava stanovisek odboru k majetkoprávním operacím
- zpracování a kontrola materiálů spojených s činností odboru při projednání rady a zastupitelstva městského obvodu
- technická správa majetku svěřeného do správy městského obvodu v oblasti místních komunikací, veřejných ploch, veřejného osvětlení a budov
Platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce.
Nástup do pracovního poměru: dohodou
Pracovní poměr: plný úvazek
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (jde-li o cizího státního příslušníka číslo dokladu o povolení k pobytu), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis uchazeče
- povinné přílohy k přihlášce:
- strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce
- písemný souhlas se zpracováním, uchováním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám pro účely výběrového řízení, a to po celou dobu jeho trvání
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, dny sociálního volna a zaměstnanecký sociální fond, 25 dnů dovolené
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro podání přihlášek uchazečů je 17.05.2024 ve 12:00.
Způsoby podání přihlášky:
- osobně na sekretariátu Úřadu městského obvodu Liberec - Vratislavice nad Nisou
- poštou na adresu Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou, Tanvaldská 50, 463 11 Liberec 30
- datovou schránkou (ID DS p7vb6nr)
- emailem prace@vratislavice.cz
Případné dotazy Vám b

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavel Podlipný
482 428 810
prace|vratislavice#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.