Odborní asistenti v administrativě

Náplň práce:
příprava dokumentace,
zpracovávání výsledných hodnot do zpráv,
podpora chodu procesů na oddělení jištění kvality.

Požadujeme:
dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet
- vyhledávání na webových stránkách),
schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost a pečlivost,
organizační schopnosti.

Výhodou (není podmínkou):
znalost angličtiny na komunikativní úrovni.

Nabízíme:
možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.

Zaměstnanecké výhody:
příspěvek na stravování, měsíční bonus za docházku.
Způsob kontaktování zaměstnavatele: strukturovaný životopis na e-mail sd@dyntec.cz.
Zaměstnanecké výhody :příspěvek na stravování, měsíční bonus za docházku.
Nástup možný od 2. 5. 2024. Způsob kontaktování zaměstnavatele: strukturovaný životopis na e-mail: sd@dyntec.cz. Kontaktní osoba pro uchazeče: Helena Zlochová, telefon: +420 608 950 208.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Litoměřice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Helena Zlochová
608 950 208
sd|dyntec#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.