Všeobecní administrativní pracovníci

Tajemník Úřadu městské části města Brna, Brno – Královo Pole vyhlašuje veřejnou výzvu na obsazení funkčního místa „Referent/referentka Odboru majetkového, Oddělení veřejné zeleně a majetku".

Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída + možnost osobního ohodnocení + možnost odměn.

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.

Více informací a přihlášku do výběrového řízení naleznete zde: https://www.kralovopole.brno.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-28518/p1=95615

home office, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, sociální fond, možnost trvalého vzdělávání

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Königová
541 588 242
konigova|krpole#brno#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Uherský BrodŠEDOVÁ clean service - Zlínsko
od 12 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkPedagogicko-psychologická pora
20 130 - 27 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?