Asistent/ka generálního ředitele

EKOSPOL je více než 30 let lídrem českého developerského trhu. Patří mezi 50 největších rezidenčních developerů ve střední a východní Evropě. Staví nové byty té nejvyšší kvality v Praze a blízkém okolí. Zrealizoval 58 velkých bytových projektů, čímž poskytl bydlení více než 10 000 klientům. Získal mnoho významných ocenění jako Stavba roku, ČEKIA Stability Award, Czech Superbrands.

Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.


Co bude Vaším úkolem:

Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování


Co od Vás očekáváme:

Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům


Co Vám nabídneme:

Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů


Co jinde nezískáte:

Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu


Finanční ohodnocení:

Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč

Plat od:
54 000 - 70 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům

Cizí jazyk:

Anglicky, Česky

Náplň práce:

Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování

Nabízíme / benefity:

  • Bonusy a provize
  • Nadstandardní lékařská péče
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
    Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
    Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
    Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
    Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
    Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
    Stravenkový paušál
    Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
    Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
    Odměny při životních jubileích
    Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů


    Co jinde nezískáte:

    Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
    Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu

Nástup:
Dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Administrativní pracovník, Administrativa - Asistentka, Administrativa - Office Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dan Kazda
+420702089280
prace|ekospol#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.