Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

Kontakt: telefonicky od 8-16 hodin, emailem životopis na: doubravska@jednota-zabreh.cz

Přijmeme zaměstnance na pozici pokladní - prodavač/ka na plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
- aktivní činnost při objednávání, vybalování zboží a uspořádání prodejny
- práce na pokladně
- dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce atd.

Od ideální/ho kandidáta/ky očekáváme:
- ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem
- vstřícné a příjemné vystupování
- loajalitu a časovou flexibilitu
Prodejní doba: Po - Pá 7.00 - 18.00 hod., So 7.00 - 12.00 hod., Ne 8.00 - 11.30 hod

Plat od:
18 960 - 20 500 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.03.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Doubravská
601082132
doubravska|jednota-zabreh#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?