Operátoři telefonních panelů

Požadujeme:
znalost francouzského jazyka na velmi pokročilé úrovni (komunikace s rodilými Francouzi),
znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (komunikace s kolegy ve firmě),
práce z kanceláře open-space (remote nebo home office není možný),
cit pro zákazníky a obchodní přístup,
dobré komunikační schopnosti,
dobrá znalost práce na PC - MS Word, Excel, Outlook,
ukončené středoškolské vzdělání.

Náplň práce:
podílí se na realizaci obchodního plánu a péči o zákazníky přes telefon a e-mail,
komunikují se svěřeným portfoliem zákazníků, zjišťují jejich potřeby a udržují přátelské vztahy,
realizují cenové nabídky na katalogový sortiment, zakázkové výroby a potisky a výšivky,
jsou v neustálém kontaktu s obchodními zástupci a spolu rozvíjí a podporují zákaznickou péči,
informují zákazníky o pohledávkách po splatnosti,
se účastní veletrhů nebo osobních setkání se zákazníky a taky firemních akcí pro zaměstnance.

Zaměstnanecké výhody:

Příspěvek na stravování SODEXO KARTA.
Slavíme pracovní jubilea.
Pracovní doba : pondělí až pátek, od 8h do 16.30h.
25 dní dovolené.
Výuka anglického jazyka.
Pitný režim: šťáva, káva, čaj, mléko k dispozici po celý den.
Zdraví našich zaměstnanců nám není lhostejné, denně jsou k dispozici vitamíny formou čerstvého ovoce.

Kontakt: e-mailem

Plat od:
34 300 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník call centra
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Sklenářová
727833371
pavla#sklenarova|malfini#com







Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?