Obchodní zástupci

Máte výborné komunikační dovednosti a umíte skvěle anglicky?
Láká Vás práce v oblasti obchodu?
Jste kreativní, samostatní, chcete si svoji práci dělat po svém a nechat za Vás mluvit výsledky?

Co bude náplní práce?
- Péče o stávající zákazníky.
- Aktivní vyhledávání nových zákazníků.
- Tvorba kalkulací a cenových nabídek.
- Vyjednávání obchodních podmínek.
- Starost o obchodní a marketingovou strategii.
- Vedení příslušné agendy, zpracování reportů.

Co od vás očekáváme?
- Komunikativní znalost AJ podmínkou, další jazyk výhodou.
- Reprezentativní vystupování, výborné komunikační dovednosti.
- Samostatnost, zodpovědnost, zaměření na cíl.
- Řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat.

Proč k nám?
- Zaměstnání ve stabilní a perspektivní společnosti.
- Zajímavé mzdové ohodnocení.
- 25 dní dovolené, stravenkový paušál nebo závodní stravování
- Mobilní telefon, notebook a služební auto.
- Odborné zaškolení na pozici a vzdělávání v oboru, možnost jazykových kurzů.

Chcete si u nás nezávazně prohlédnout pracovní prostředí?
Chcete se dozvědět jakou máme finanční nabídku přímo pro Vás?

První kontakt osobně v době 7:00-14:00h na adrese Sloup 74, 679 13 Sloup, e-mailem personalistika@aluminiumgroup.cz nebo telefonicky v čase 7:00-17:00h na č. 603535117 - p. Švábová.

Plat od:
30 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Blansko
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Monika Švábová
603535117
personalistika|aluminiumgroup#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.