Všeobecní administrativní pracovníci

Upřesňující údaje: Nástup dle dohody. Charakteristika vykonávané práce: zajišťování návštěvnického provozu na zámku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, poskytování rozšířených informací pro návštěvníky a poskytování kvalifikovaných výkladů se znalostí jednoho nebo dvou cizích jazyků; zajištění chodu recepce v objektu zámku. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do přijímacího řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce PRŮVODCE NA ZÁMKU - OKSCR do 05.04.2024. Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 6. platové třídě: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzdělání s výučním listem, pro výkon práce v 7. platové třídě: střední vzdělání s maturitní zkouškou. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: státní občanství ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka, administrativní dovednosti, znalost nejméně jednoho cizího jazyka podmínkou, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC, velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B výhodou. Náležitosti písemné přihlášky zájemce: jméno, příjmení, titul uchazeče; datum a místo narození; uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče, příp. další kontaktní spojení na uchazeče, tj. telefon, e-mail (přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav). K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Zaměstnanecké výhody: stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
18 900 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
23 390 - 34 370 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.