Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech

Důsledná definice a řízení strategie značek při respektování příslušných podílů mezinárodních značek a priorit dané země s cílem přispět k dalšímu růstu značek, počtu zákazníků a posílení vztahů se spotřebiteli. Dosažení výsledků ve všech distribučních kanálech, e-shopu, vlastních prodejnách, parfumeriích, (růst kategorie péče o pleť, povědomí o značce, prodejní cíle).
Využívání nové online platformy pro elektronický obchod v celém HUBu.
Zodpovědnost za harmonizaci digitálních strategií, efektivitu kampaní (se zvláštním zaměřením na CRM) a digitální zvyšování kvalifikace týmu.
Podpora růstu e-commerce a digitální přístup ke spotřebitelům (včetně PR, sociálních médií, strategie influencerů).
Koordinace s řediteli značky v zóně obchodní pokyny, správu aktiv, osvědčené postupy a sdílení výsledků.
Vodehnalová Tereza, e-mail: tereza.vodehnalova@ibs-sro.com
Vyžadovány výborné mezilidské dovednosti a spolupráce, flexibilita, nezávislost, sebemotivace a vynikající ústní i písemná komunikace.
Angličtina je nutností, další jazyky jsou vítány.

Plat od:
140 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Vodehnalová
tereza#vodehnalova|ibs-sro#com







Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.