Pracovníci ostrahy, strážní

Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost.

Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Nutný certifikát Strážný nebo Detektiv a minimálně 2roky praxe v pozici Ostraha prodejny.

Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP/DPP na dobu určitou s možností prodloužení, odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti a za vyřešení mimořádných situací. Možnost plánování směn po dohodě s manažerem prodejny a stejně možnost čerpání zálohy na mzdu.

Nástup možný IHNED.

NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází. Pro informaci ohledně pracovního místa volat na tel. 734 881 686, Po - Pá od 9:00 - 16:00 h.
Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: nabor1.centrum@protektia.cz

Plat od:
23 000 Kč
Pracoviště:
Bohumín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Svatava Šašková
734881686
nabor1#centrum|protektia#cz







Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?