EKONOM | STRAKONICKO | NÁSTUP IHNED

Nabízíme zajímavou příležitost pro FINANČNÍHO MANAŽERA / EKONOMA na Strakonicku!

Hledáte práci v oblasti podnikových financní a máte již několikaletou praxi v oboru? Dorozumíte se anglicky (převážně emailem) a můžete nastoupit prakticky ihned?

Pak hledáme právě vás!

Náplň práce:
- Spolupráce na přípravě finanční strategie a rozpočtů a plánů pro jednotlivá střediska a podnik jako celek a jejich průběžné vyhodnocování
- Sestavování pravidelných reportů za svěřené oblasti – měsíční, čtvrtletní a to včetně ad-hoc reportů pro manažery
- Zpracovávání finančních analýz, výkazů a dat dle zadání
- Tvorba kalkulací
- Příprava podkladů (nejen) pro kontroly státních orgánů a interní audit
- Aktivní spolupráce s vedoucími i ostatních úseků podniku

Těšíme se na váš životopis a případnou spolupráci!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Angličtina na úrovni B1 (převážně emailová komunikace)
- Praxe s podnikovými financemi ve výrobním závodě
- Zkušenosti s vedením lidí výhodou
- Zkušenosti s programem Helios výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Možnost home office
- Flexibilní pracovní doba
- Závodní stravování
- Služební auto, telefon, PC
- Benefity za odpracované roky, výročí, apod.
- Odborné vzdělávání a profesní rozvoj
- Další zaměstnanecké výhody

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Country Director/Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406062203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.