Odborní asistenti v administrativě

Požadujeme: - SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou - Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni - Výborné komunikační a organizační schopnosti - Časovou flexibilitu a schopnost pracovat v týmu - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) - Znalost IS NAVISION nebo SAP výhodou - Dotované závodní stravování - Pravidelné meziroční zvyšování mzdy - Roční příspěvek 6.000 Kč na penzijní připojištění nebo životní pojištění - Příspěvek na rekreaci dětí do 15 let věku - Věrnostní odměnu za odpracovaná léta Náplň práce: - Komunikace s obchodními zástupci a zákazníky - Zpracování nabídek a objednávek "- Příprava kupních smluv a dalších podkladů - Fakturace - Práce ve Velvarech Nabízíme: - Nástupní mzdu od 40 000 Kč - 5 týdnů dovolené a 13. plat - Možnost občasné práce na HO - Flexibilní pracovní doba - Vzdělávací a jazykové kurzy - Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění - Náborový příspěvek - Dotované závodní stravování - Příspěvek na kartu Multisport - Firemní akce - A další Benefity Telefonický kontakt viz výše: Po - Pá - 7:00 - 16:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.