Řídící pracovníci v energetice

Jedná se o pozici manažerskou, prostřednictvím které jsou realizovány dlouhodobé cíle v organizaci v oblasti energetiky. Jako energetický manažer by měl mít nejlépe vlastní vizi, schopnost a chuť připravovat nové projekty a tím neustále realizovat další úspory v návaznosti na vydanou evropskou normu EN 16001. V rámci činností bude přímo řídit technické pracovníky v oblasti odpadového hospodářství, energetiky a vodohospodářství. Výhodou je vzdělání či praxe v oblasti energetiky, stavebnictví.

Pracovní náplň energetického manažera:
Energetická správa - elektřina, zemní plyn, teplo, studená voda, teplá voda, obnovitelné zdroje.
Evidenční činnosti - trvalá aktualizace databáze měřících míst a médií, zvlášť fakturační a zvlášť podružné měřiče.
Statistické a predikční činnosti - statistika, odběrové diagramy, rozpočty.
Věcná kontrola daňových dokladů - trvalé srovnávání s historií a skutečným provozem, věcná a fyzická kontrola faktur za energie a vodu.
Styk s dodavateli energií a médií - zejména technické podmínky smluv, odběrové diagramy, odběrná maxima, zřizování/ rušení odběrných míst, technické problémy odběrných míst, optimalizace smluvních podmínek, ostatní změny.
Analytické činnosti:
- analýza spotřeb energií a médií jednotlivých spotřebičů, kdy cílem je hledání úspor,
- vyhledávání nestandardních a neobvyklých spotřeb a způsobů provozu vlivem poruch, chybných nastavení, nevhodného způsobu provozu, nevhodných smluvních podmínek.
Rozúčtování - nákladů na energie a média na jednotlivé objekty a subjekty v nájmu.
Energetická úsporná opatření:
- drobná opatření v rámci běžné údržby,
- náročná opatření (vyžadující hlubokou analýzu, projektovou dokumentaci veřejnou soutěž) pomoc při návrhu, realizaci a kontrole úsporných opatření.
Konzultační činnost při přípravě investic - připomínky k projektové dokumentaci, posuzování variantních návrhů, nabídek apod.
Ostatní činnosti - ostatní drobné činnosti spojené s výkonem funkce energetického manažera, jinde nespecifikované, o nichž je možné předpokládat, že s ohledem na odborné znalosti EM budou při řádném plnění jeho činnosti uplatňovány.
Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků.

Zaměstnanecké výhody:
Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další.

PP na dobu určitou - po roce možnost na neurčitou.

Plat od:
25 280 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Josef Harant
725 814 145 (Po-Pá 7:00-15:h)


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?